11 Ocak 2011 Salı

Son Kontrol 32+6

Oglum.. Son kontrolun yilbasindan birgun once 30/12 de idi


Yilbasi hediyesi oldu bize seni yine gormek.

Kilon 2242 gr . Boyun 39 cm. Boyun uzunmus diger bebislerine gore. Bende uzun bir bebis olmani cok istiyorum zaten, ergenlik doneminde parmaklarimin ucuna basarak yukselip boynuna sarilmak mesela..

Benim boyum 1.66 babanin ise 1.79.. Uzun olmani umuyoruz. Dayin 1.93 oldugu icin sansimiz var heralde.

Doktorumuza dogum hakkinda ne zaman konusacagiz dedim. Daha erken konusmak icin ancak normal dogum tabii ki de en dogali sende normal dogum icin musait sin dedi. 2 hafta sonra gel tekrar dan bekliyorum dedi. 13/01 persembe yeni kontrol tarihimiz. 34+6 gunluk olacaksin o gun :))

Yine heyecan sardi babanla beni. Masallah babanda tum kontrollerine geliyor. Hic aksatmadan. Islerinin o kadar yogun olmasina ragmen.. Doktor kontrolune o gelmeden baslarsak hemen bozuluyor. Bizde o gelmeden sana bakmiyoruz ultrasonda ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder