31 Ocak 2011 Pazartesi

Son Kontrol 36+6

Bebisim ne kadarda guzel bir poz verdin. Haftana gore resimlerimiz muthis.
Kilon 2950 boyun 49.3cm
Masallah diyorum.
Ilk defa Nst ye baglandik. Cok entresan makina ayni anda annenin sancilarini ayni anda bebegin kalp atislarini olcuyor.
Hersey normal ve sancilarini cikmadi. Taktik kemerleri sonrasinda seni aldi bir hareket.
Bir o tarafa bir o tarafa. Kemerlerin oldugu yerleri ozellikle ittin bedeninle. Doktorumuz geldi ^sizinki resmen folklor yapmis^ dedi.
Sende benim gibisin sanirim. Sikintiya hic gelemiyorsun.
Ben arabada dahil kemer yuzunden kismi carpinti yasiyorum.

Bugun baban e- bebek' e gidip ana kucaginin araba sasesini taktiracak. Ana kucagini degisik forumlarda okuduklarima gore surucu yan koltugunun hemen arkasina taktiriyoruz..

Gelecek persembe yune kontrolumuz var. (37+6) Biraz daha dogum netlessin istiyorum artik.

Heyecan Doruk'ta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder