6 Aralık 2010 Pazartesi

Hamilelikte Duygu Durum ve Anne-Baba-Cocuk İletisimi

25 kasimda ilk defa senin icin pedagog a gittik bebisim. Yine Amerikan hastane si bunyesinde olan egitimin bir sean siydi gittigimiz..

Babanda zaman ayirabildi isinden ve geldi , onun icinde cok yararli oldu. Anne bir sekilde hamilelik surecinde bebek ile baglanti kuruyor, hareketleri ile an ve an bebegine kavusacagi gunu hayal ediyor. Ama baba uzaktan uzaktan konuya istirak etmek durumunda, kapalı bir kutu icinde olan bebegini hissetmeye ve baba sifatinı ustune giymeye calisiyor, bu da gayet zor onlar icin.

Amerikan Hastanesi Pediatri bolumu gayet guclu..sen dogduktan sonra 6 ayinda hemen bir pedagog randevusu duzenlememiz gerekiyor. Amac oncesinde belli yeteneklerin varsa eger uzerine dusmek ve o konuda sana egilmek.

Doktor hanim hastane Pediatri bolumunde bebek egitimi ile ilgili onerilen listedikleri bir kitap listesi oldugunu soyledi. En yakin zamanda gidip listenin resmini cekmem gerekiyor. Senin buyume surecinde iyi kaynaklara ihtiyacimiz olacak illaki.

Pedagog kesinlikle 2 yasina kadar bebeklere Tv seyredilmemesi gerektigini iletti. Bakalim ne kadar uygulayabilecegiz.

Bebekler anne-babalari ile birlikte yatmamaliymis. Ancak sana aldigimiz besik ile yatagimizin hemen yaninda ne kadar yatiracagimizi direk doktoruna sen dogduktan sonra soracagim.

Biraz da hamilelik surecinde anne de olusan duygu dalgalanmalarini konustuk. Kesinlikle katiliyorum, duygular alt ust oluyor resmen. Bir anda bir konu icin o kadar evhamlaniyorum ki bir anda dunya uzerime yikilmis gibi oluyor.
Oda yetismeyecek! Aldigim kiyafetler az kalacak! Halen banyo malzemeleri hazir degil! Dogum sirasinda evde yanliz olursam, kar yagmis olurda yollar kapanirsa!
Bu boyle gidiyor. Bazen babani da bu evhamlar ile bayiltiyorum resmen.
Hamilelik sonrasinda da bu duygu durum dalgasi yogun sekilde devam ediyormus. Hadi hayirlisi diyorum.
Logusa yi simdiden dusunmek istemiyorum vallahi..Yanlizca etrafimda kariskan insanlar istemiyorum o kadar.
Bu arada H&m den logusa tacimi aldim bebis. Cok guzeller.2 tane aldim, degisik degisik takmak icin. Bir tane daha begendim. Ama insanin 3 tane logusa taci olmazki di mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder